lauantai 12. maaliskuuta 2016

V I D E O


Kuvasin aiemmin tällä viikolla videon, nähdäkseni vaan miten se multa sujuu. Ja kait se nyt jotenkin. ;) Kuvaushetkellä olin vielä aika nuhainen, niin siksi ääni ei ehkä pysynyt kovin tasaisena videon aikana, mutta who cares right? Pääset 'subaamaan' mun youtuben tästä.

H auttoi mua editoimaan videon, ilmiselvästi.. mut siis kyl mä ite sitä osasin leikellä.. :D Kerron myöhemmin tarkemmin noista mun treeniohjelmakuvioista, kun pääsen oikeesti alottamaan, mutta jos jotakin kiinnostaa asia enemmän voi kysyy multa, niin laitan tietoa eteenpäin. :)

Mitäs pidit? Olisko kiva nähdä enemmänkin videoita? :)
Videolla saa ehkä pieneen tilaan enemmän asiaa helpommin, kuin mitä kirjoittamalla niin se siinä ainakin on plussaa. Haluisin ainakin tehdä jonkun kokkaus/leipomisvideon, koska sellasta olis itestäni tosi mielenkiintosta kattoa. Saa nähä mitä kaikkee tää kevät tuo tullessaan!

Nautitaan ulkoilmasta, kun on nauttimisen aihetta! ;)
Ihanaa viikonlopun jatkoa ja palataan taas.<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3